اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

یکشنبه، 16 آذر، 1382

یکشنبه، 16 آذر، 1382

 

 

سلام دوستهای خوبم

روزی که نوشتن رو شروع کردم به خودم گفتم اینجا فقط دلم حرف می زنه

دلم که شروع کرد به گفتن حرفهایی که هیچ وقت نگفته بود تازه فهمیدم باهاش چه کار کردم .

تا خواستم جبران کنم تلخی حرفهاش نا امیدم کرد . باعث شد ستاره هام رو گم کنم .

الان هم باهام قهر کرده . می گه حرفی واسه گفتن ندارم . واسه همین تصمیم گرفتم تا  جبران نکردم دیگه ننویسم .

برام دعا کنین که دلم زود باهام آشتی کنه

حق نگه داره همتون باشه .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد