اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

یکشنبه، 19 تیر، 1384

یکشنبه، 19 تیر، 1384   

 

 ما دو تن مغرور ... 

                             هر دو از هم دور ... 

                                        وای   در من تاب دوری نیست ... 

                     ای خیالت خاطر من را نوازشگر ... 

                                    بیش از این در من صبوری نیست ... 

                      بی تو من تنهای تنهایم .... 

من به دیدار تو می آیم 

                                     من به دیدار تو می آیم 

                                                                                   من به دیدار تو می آیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد